Oportunitățile par să defileze prin viața ta… și totuși, de unde ar trebui să începi? Care ar fi primul pas concret?
Un brand personal poate deveni unul de succes atunci când este și puternic. Asta înseamnă că tu devii persoana preferată într-o nișă specifică. Toată lumea apelează la tine pentru informații, pentru idei, pentru sfaturi, pentru strategie, pentru conexiuni, pentru prezentări, pentru favoruri, pentru oportunități, pentru locuri de muncă, pentru parteneriate.
Însă, dacă modalitatea de a alege să-ți crești brandul personal este schimbul de timp pentru bani, atunci este posibil să îți fi construit un brand personal care să se simtă mai degrabă ca o cușcă decât ca o scenă.
Mai ales dacă ai și o familie pe care de fapt vrei să o vezi, prieteni pe care îți place să îi ai în preajmă, alte activități, pasiuni și hobby-uri în care îți place să te implici și un angajament de a-ți îngriji corpul și mintea.
La un moment dat, va trebui să iei o decizie vitală. Fie crești tarifele la un nivel care îți permite să câștigi suficient pentru a trăi bine în lume în timp ce lucrezi la un echilibru de ore, fie îți păstrezi tarifele accesibile celor mai mulți, forțându-te să lucrezi o tonă de ore, riscând astfel să fii acuzat de neglijență din partea tuturor persoanelor dragi ție.
Există, desigur, o a treia opțiune… scalează-ți brandul personal independent de timpul de tranzacționare pentru bani.
Cristina are o experiență de 10 ani în marketing și PR.
A lansat branduri noi atât pe piața locală, cât și pe alte piețe. Pasionată de arta și știința de a vinde și de psihologia consumatorului, crede cu tărie în puterea brandului și o interesează motivele care stau în spatele comportamentelor de consum ale oamenilor.
Este pasionată de branding, public relations și de business in general. Abilă în interpretarea și inventarea de brand, precum și în poziționarea sa în piață. O definește o puternică gândire strategică, fiind foarte focusată pe soluții și end-results.
De-a lungul carierei, a susținut traininguri de marketing și comunicare.
Crede cu tărie ca un business de succes are nevoie de o strategie de marketing și branding solidă care să fundamenteze strategia de comunicare.
Crede în oameni și în puterea lor de a schimba lucrurile și tocmai de aceea din 2014 practică consultanța pe marketing și public relations pentru companii care vor să crească.
Cristina este membră în mai multe organizații de business: MORE Networking, Business Women Forum Romania, Asociația Națională a Antreprenorilor din România, Dynamic Business Connections.